1:a April - laugh out loud

2009-04-01 @ 17:16:16

Idag har man blivit lurad och lurat folk.
Själv blev jag lurad några gånger, vet faktiskt inte riktigt vilka som räknades dit. Och så lurade jag några också, vet inte antalet. Men skämtet som jag drog för min vän så var no bästa på hela dagen.
Anton och jag hade planerat att vi skulle skämta/lura 'anonym'. Så jag fick tag i hennes mobil och ändrade mitt namn till ett killnamn, så skickade jag på matrasten "Hej, jag skulle behöva prata med dig..". Hon visade mig meddelandet och blev 'helt till sig' och skickade tillbaka (mig) - "Vadå?" och så visade jag henne meddelandet, så började vi 'alla' skratta och hon slog mig flera gånger. ^^'
Såhär roligt kan man ha, ni har säkert sett den: http://www.youtube.com/watch?v=gn8odH9--C8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0