Beroende av JOGGING.

2009-04-29 @ 19:15:49

Shit va jag är nöjd med mig själv nu! Att jag orkar jogga 1.5-2 km, låter kanske lite. Men det är inte varje dag man gör det, okej jag har gjort det nu i 4 dagar ;) Men bara så att man kommer på att man ska börja jogga varje kväll, har funderat nu om jag ska börja jogga på morna när jag stiger upp och innan jag far till skolan - dvs. FÖRE frukost! :D
Den stora frågan är bara:
Orkar jag vakna en 6 tiden på morgonen?

Jag sitter i alla fall här ny duschad, ska snart hämta lite grön te och mjöd, hmm, ikväll kan jag inte chatta med Alex nå Han e på nå slags läger grej, idag till imorgon.. :/ Lite tråkigare då, kommer heller inget bra på tv, förutom Rent Hus, men men, får väl dras med det då.

Och samhällsprovet gick helt uppåt skotisskotilinsskot. Och det kom en fråga där man skulle förklara vad "monopol" är inom samhället, och då svarade jag "ett spel" - haha jätte kul. Men vi hade inte läst på nått sånt heller så där for 6p från provet :) Alltså det var pretttyy hard :S

Imorgon är det Vappen :) Valborgsmässoafton . Då koras 'Vårflickan' en från 9:an vid torget. Det var nått nytt, förut hade vi bara vid skolan men nu vid torget - offentligt. Ska ha med mig kameran då, och ännu filmkameran till media lektionen.. Hmm :S Mycke packning.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hon koras med kransen jag har tillverkat idag! :)

2009-04-29 @ 22:01:10
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0