Dear Finnish test..

2009-04-23 @ 14:48:38
Idag hade vi det efterlängtade finska provet - när jag säger efterlängtade menar jag egentligen tvärtom. Men men jag tror faktiskt det gick helt okej den här gången :)
Vi skulle skriva en uppsats om en designer som vi hade ett föredrag om förut, så skulle vi skriva ca. 100 ord och för mig blev det 66/100 :) Och det var allt jag hade skrivit i häftet också, några ord lämnade jag bort, men :) Och resten var grammatik och några ord. Men kanske 6-7 i vitsordet, möjligen 7 - nöjd i alla fall!

Tog även den andra halvan av A-hepatit sprutan hos skolhälsovårdaren idag,  och på samma gång blev det hälsokontroll. Vi hade media första timmen så skulle vi filma, Soffi, Heidi, Alexander och jag. Det gick ju faktiskt bra, några ställen ska vi ta om, kanske. Soffi och Heidi fick äta kinder ägg x)) Och så hade jag givit Marabou choklad plattan till Alexander för att bevara den bara, men så hade Heidi och Alexander ätit av den!! xD

By the way, så hade vi ett Internationellt matte prov idag också, och det gick helt upp åt skogen! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0