Fast & Furious 4

2009-04-12 @ 23:49:37

! VARNING VISSA DELAR AV BLOGGEN KAN AVSLÖJA VAD SOM HÄNDER I FILMEN !

Ikväll var jag körande till Jeppis och Johannas, vi skulle på bio och kolla Fast & Furious 4 som började 21:15. Vi var där ungefär 30min före och det var skoti så fullt där, det var nog knappt man fick en plats att sitta på. Jag tror halva schacket som stod i trappan(kön) så fick gå hem. Det dröjde inte så värst länge tills filmen började och det var fartfylld action! :D
Hörde när de pratade i radio om filmen och jag håller faktiskt med om vad de sa. Fartfylld, action! Precis vad jag gillar.!
När filmen var slut så sa Johanna att hpn hörde att det skulle komma ut ännu en femte film, men det kan man nog tänka sig, den slutade lite mitt i. :)

Tyvärr så dog min favorit skådespelerska ganska i början av filmen :( - Michelle Rodriguez, som spelar Letty Marciano och är tillsammans med Vin Diesel - Dominic Toretto.

Men filmen var bättre än förväntat!! :D Tänker absolut köpa/ladda ner, vilket dera får se det sen! <3



Michelle Rodriguez and Vin Diesel goes crazy.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0