Frisören idag.

2009-04-08 @ 17:44:12

Idag blev det besök hos frisören, hon som klippte (till mig - haha jätte kul) heter Marina. Det blev lite kortare nu igen och 'svansen' är bortklippt :( Dvs. att jag har haft snett klippt i nacken och då har det som 'bildats' en svans, som jag har haft nu rätt så länge. - Vill haa tillbaka den! Hmm, men strunt samma, nu kom jag av mig. Men det blev inge Fotoklickarna idag, synd, skulle gärna ha farit men då när vi har biologi prov imorgon och jag har inte alls hunnit läsa nå, och det är, njäänå kanske inte invecklat, men svårt i alla fall.
Skulle dessutom behöva packa inför imorgon kväll och se över vad jag ska ha med mig. Jag snackar om Påsklägret som jag ska på från torsdag - lördags natten.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nästa fotoklickstillfälle är 28 april... till dess gäller bilder med temat "VÅR" :)

2009-04-09 @ 16:02:40
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0