Guess WHAT!? - Miss. JOGGING is in the building

2009-04-28 @ 19:57:35
Heheeee, för en timme sen så var jag på en jogging runda, 1.5-2km :D Och jag är såå nöjd eftersom jag joggade hela vägen, fast jag fick 'stickningar' - vet int om det heter så i Sverige? Men när det sticker till i magen eller vid sidan om efter att man ätit, jag for lite tidigt, men jag hade så spring i benen då :)
Så jag är väldigt nöjd att jag klarade hela vägen fast jag fick 'stickningar'!!
Plussss jag är så inne i filmen Center Stage: Turn it up, älskar musiken och Rachele Brooke Smith's dans moves ganska så ofta när hon är vid klubben, hon är så skicklig, tänk att man kan öva in sånt! :D

Men i alla fall, det skulle handla om jogging, men men, jag har joggat i 3 dagar redan nu. Progress progress! ^^

Från filmen - "Feel the Noise"
[Chorus]
Beg for it
Don't panic, when you see it you betta hold on
You said you need it, well damnit come on
Imma lay right here while they play my song
and watch you beg for it
Take that off, when you go in there you betta get it all
Dont play wit it baby, go head get it all
Imma beg for you baby as soon as you get all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0