Halvsov på biologi lektionen.

2009-04-16 @ 15:07:32

Scheena moschh!
Idag halvsov jag på biologilektionen när vi kollade på en film om hur fostret utvecklas i livmodern, intressant, intressant som House säger. De filmade även hur det ser ut när barnet kommer ut - Obehagligt säger jag er! :S

På finska lektionen som även var den sista för dagen så hade vi ett litet skriftligt ordförhör, vi hade bara 10 ord av kanske 20 och jag kunde alla riktigt bra men ööh, då går hela klassen emot mig och säger att dom kastar ut mig att jag ska va tyst.. x) Jag vill ju bara ha ett bättre vitsord.

Nu kommer de ner snöblandat regn antagligen, usch. Jag hade ju planerat en liten ensam-foto dag idag. :) Men imorgon blir det väl bättre, det e ju marknad :) Både fredag och lördag ska jag till Jeppis med skotern :)
Imorgon far jag till skolan med mopeden och när jag ska till Jeppis måste jag fara hem via och sen far jag till Johannas skola, så kör vi i lag in till stan :)

Usch jag börjar få ledan av mina vänner nu. Vet inte varför. De är högljudda och den ena personen blir så fort irriterad, bara för att man gör minsta lilla sak. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0