Jogging, day5 och VAPPEN

2009-04-30 @ 19:08:37

Gissa vad jag gjorde idag på morgonen, jag vaknade och steg upp kl. 06:00 och for ut på en jogging tur :D Det var jätte sköönt. När jag kom hem så skulle pappa och mamma och mjölka/ge korna mat, så när pappa kom ut så frågade han var jag har varit och jag "Ut och jogg". Och när jag gick in så kom mamma emot mig och såg ut som ett frågetecken! :D

Idag hade vi Vappen fest vid torget för Skogsparkensskola (förskolan?), Normen (lågstadiet) och Carleborgsskolan (Högstadiet). Vi sjöng och så korades Vårflickan 2009.. typ^^ Det blev Lisabet från Jepo och 9B - Grattis till dig :)

Men men så for jag även upp till bildkansliet för jag skulle prova en 'Fotoklickar'-väst :) Och den var riktigt nice, så jag beställde en ;)
Men Sandra, eeehm, tog ni upp nå viktigt på träffen i tisdags om Lådbilsrallyt?

Har även nu varit på en jogging vända, IGEN :) Ny duschad och mätt, snart ska jag ta mig en kopp grön te och se på "Hjälp! Jag är med i en Japansk tv-show"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Näe, int tror ja he... Vi kommer ha en husbil som "station" där vi ska print bilder, så där samlas vi väl kl 17 tror ja e va. Borde no kom nå mejl om he snart med en karta över området å var husbilen e. Be there kl 17 bara så ordnar e no se :)

2009-05-01 @ 11:39:00
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0