Laptop på service.

2009-04-20 @ 14:27:46

Jaha, pappsen for med min laptop på service idag. Så nu får jag dras med min andra dator, en stationär Windows. Men int gör det något, men man saknar ju att få vara i civilisationen (där nere vid köksbordet) - tråkigt att sitta uppe på rummet och chatta.
P.g.a. att den for på service, var att skärmen var nästan hel svart, det syntes jätte lite men inte tillräckligt för att kunna se vad man gjorde, så jag har haft den andra skärmen kopplad till laptopen sedan påsk. Och det tar ungefär en vecka eller mer förstås, de hade beställt någon del som de tror skulle funka, men om inte så är det inget att göras åt.

Idag sista timmen så hade vi bildkonst och då fick vi arbeta med photoshop, då var jag glad, men det blev inte så mycket gjort för min del, eftersom det var två styckna som satt bredvid mig och ville ha hjälp hela tiden - som tur var att jag fick klart det. :) Blev faktiskt rätt så nöjd!
http://sarahek.bilddagboken.se/p/show.html?id=357942004&directlink=1
Hoppas bilden är kvar på skolans dator när jag far nästa gång dit, eftersom jag ska lägga den på ett USB-minne då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0