Marknad och Johannas, del I

2009-04-17 @ 21:35:27

Idag efter skola körde jag först hem och sen till Johannas skola, Sursik i Pedersöre/Bennäs. Vi körde raka vägen till Jeppis där de hade vårmarknad fredag-lördag. Vi gick omkring på marknaden och så hittade jag en Kizz t-shirt och en huvtröja(huppari). Jag blev så fäst i båda tröjorna men jag valde t-shirten, 20€ och huvtröjan kostade 30€, hade menat köpa båda men det finns annat. + jag ska ju ha bensin pengar tills i morn också så jag slipper in till stan imorgon också :)
Jag hittade även lite godis, sen körde vi till Prisma och där köpte jag en Thunder för kvällens aktiviteter vid datorn och även en "bonbon"-lollipop x) Händelserna på marknaden dröjde till 18:00 från kl. 15:30.
Johanna köpte grädde och gelatin blad :) Vi skulle göra Pannacotta när vi kom till hennes. Hennes, familjens hund gick i hyper fart.

Hemfärden skedde 20:45 och då var jag hemma ca. 21:15. Och nu sitter jag här efter en timma hemma :) Ska redigera några foton och lägga upp dem på Facebook och nåågra här, kanske tre styckna bara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0