Skönt med jogging.

2009-04-26 @ 20:32:36

Ikväll fick jag för mig att jag skulle ut på en promenad och lite jogging! Brukar vanligtvis inte vara inne i sånt, men det var faktiskt riktigt skönt. Jag är ju nog på gymmet, men gillar inte att springa utomhus så mycket.
Men nu har jag bestämt mig att jag ska börja jogga varje eller varannan kväll!! I alla fall så det blir regelbundet, och fortsätta på gymmet. Jag hade menat sluta men nu har jag fått upp glöden igen så :D Det blev i alla fall ungefär 3-4km som jag promenerade och joggade med jämna mellanrum, och kanske det blev några danssteg eftersom jag lyssnade på mp3 också. ^^ Allt blir mycket roligare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0