Tråkig kväll.

2009-04-04 @ 23:48:39

Usch vilken tråkig kväll.
Jag skulle nog ha kunnat fara på Dansgalan och kollat va som händer där. Mamma och jag skulle ha farit till Jeppis idag också, men mamma har ryggskott och skulle nog ha kunnat fara men så ändrade jag mig helt plötsligt, så jag far väl kanske efter skolan på tisdag eller nått.
Onsdagens program är följande; Frissan kl. 16:15 och KAANSKE Fotoklickarna kl. 18:30. Får se om jag orkar och vill, jag har ändå biologi prov på torsdag och har inget tid att öva på onsdag i så fall :S Dåligt tajmat.

Det har blivit allt tråkigare tycker jag. Och det e tråkigt.. Snart e de Påskläger, lät ganska intressant i broschyren, hoppas att det är det också, men knappast att snön har smällt bort?!

Kommande bio besök :) Knappast alla. men de flesta!
* The Unborn, premiär 3.4 (verkade ganska spännande)
* Fast & Furious 4, premiär 10.4
X-Men Origins: Wolverine, premiär 1.5
* 17 Again, premiär 5.6
Ice Age 3: Det våras för dinosaurierna, premiär 1.7
* Harry Potter och Halvblodsprinsen, premiär 17.7
* Slumdog Millionaire, premiär: -

The Unborn
Det händer att själen efter en människa som dött, är så ondskefull att vägen till himmeln är stängd för den. Istället tvingas den till en ändlös vandring i gränslandet mellan världarna på ständig jakt efter en ny kropp att ta i besittning. Och ibland lyckas den.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tummen upp för fotoklickarna! Du kan jo kom tid en stund för att koll läget iaf :)

2009-04-05 @ 10:06:46
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/
Postat av: Ewe

Slumdog Millionaire ha ja siit :D Han e no bra hande filmin :D Men han e såde att man skådar på klockon når han e fäädi x) Ganska lang :P

2009-04-05 @ 19:06:58
Postat av: Sarah

aijaa.. Nicenice! :)

2009-04-05 @ 20:07:18
Postat av: Rebecca

Ska också se några av dom filmerna så fort dom kommer ut! Längtar :)

2009-04-06 @ 10:46:42
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0