Ingen slalombacke.

2009-02-28 @ 13:23:13
Idag hade vi tänkt oss ta och köra ut till Simpsiö och åka slalom, men pga. det kalla vädret och snön som yrde så for vi inte.
I morgon blir det väl istället, de hade lovat bättre väder på tv, men inte enligt dator nyheterna där visar det mulet med -11  grader.


Dagens händelser har varit allmänt tråkiga. Vaknade halv 11 som varje morgon nu när man har ledigt, satte mig vid datorn och började krångla med blogg designen, tillslut blev det det här temat. Får fixa och trixa lite med det senare, om jag orkar..
Håller på ladda ner en version av Photoshop CS4, har Photoshop Elements 7.0, men efterson de flesta har CS4 så ska jag ta mig en titt och se vad det är för skillnad.

uppdaterat - dagens låt: Aleisha Dixon - The boy does nothing
dagens outfit: mjukis allt.
dagens saknad: Stockholm!

uppdaterat

Nu har jag varit på en 20 minuters promenad med min hund Ronja som är en beige labrador retriver.

Men nu sitter jag och kollar på videoklipp på madeinsweden.se. Sjukt roliga klipp x) Nicke: "Lalla", när han skulle ha sagt "Laila". Jag vet, hur kul som helst, nää men det är första gången jag kollar på deras hemsida nu. Faktiskt riktigt nice (:
Och det stämmer faktiskt det som sägs om Nicke och Laila. pussipussi ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0