Välkommen till min nya blogg!

2009-02-27 @ 22:11:04
Helt ny blogg. Antagligen kommer jag inte få några läsare eller intressanta händelser som pågår i mitt liv. Men jag ska försöka åstadkomma några händelser.

Dagens händelser har varit små, det som varit höjdpunkten är att jag fick besöka frisören så hon fick fixa till utväxten med nya slingor, även blev det kort kort den här gången. Resultatet blev riktigt bra, ifall ni vill se så får ni ta en titt på min bdb på 27 feb, dvs. idag.

Träffade på Madde, Alexandra och Pia innan jag satte mig i frisör stolen. Pia är en komplett främling för mig så jag kan inte berätta så mycket om henne, men vad mot Madde och Alexandra känner jag bra eftersom de är skolkompisar, Alexandra är klassens sångerska och värsta pratkvarnen.
Så enligt Alexandra skulle jag inte ha kunnat klippa n¨kortare då skulle jag ha blivit flint, och där överreagerade hon lite föör mycket. Inte första gången :)

Tack för mig, ha det bra! // sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0