Back to school - day 1

2009-03-02 @ 14:48:37
Okej, nu tror ni säkert jag kommer att skriva om dagens lektioner, men där har ni fel. (: Kanske som de flesta gör, men det stämmer inte till största delen av mitt skolgångs liv.
Eftersom det är första skoldagen efter lovet så ska jag iaf berätta vad som hände nu på morgonen...

- Jaapp, inget. Steg upp, tvätta håret, åt 2 äggsmörgåsar. IGEN, det blev över sen igår, men dom e gooda! :D Tänkte också glömma en paj som jag skulle ha med till idag, lärarna skulle ha nå möte eller nått. SÅ vii måste 'baka' dem. Lazy teachers! :s

Haha, innan jag gick hem så var jag till min granne även min faster så var hon och Joakim, hennes pojke ut och lekte på en snöhop, han kan så mycket om allt möjligt och frågar 'Varför', när man säger en sak. Han ska ha reda på allt och varför det är som det är :b Jag vet stört roligt! - not..

Men nu e jag hemma och skriver detta laaama blogg inlägget som ingen kommer att orka läsa, snart kommer House, tur att nåt händer idag.

Tack och hej leverpastej, skoti vad old school uttryck det där är. x)) //sarah

uppdaterat

Yes, har nu sett Beck - den japanska shungamålningen. Väldigt intressant, ganska spännande också, och så ni vet, inget Beck utan GUNVALD! ;D Hans humor är för härlig (Y)

Har tagit några ego foton på mig också, älskar min frisyr nu, går så lätt att styla nu. Och laman här innan uppdateringen, visst söt, men erkänn att bilden är fiin, har tyvärr inte tagit den, men nog gjort om 'ramen' i photoshop.



Jotack, e nog praktiskt taget stamkund vid Clipshop, typ varje månad är jag dit och klipper/färgar håret. Finns även Mitis, men trivs lite bättre vid Clipshop, mindre ställe och känner dom nog ganska bra nu vid det här taget. ;b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0