Fyyy skoti för RAS !

2009-03-11 @ 21:33:27

Alltså skoti vad jag stör mig på rökare,alkoholister och snusare.
Det blev en ganska lång konversation på msn med min 'anonyma vän'. Usch vad man stör sig på det där. Ingen idé att göra allt det där, till vilken nytta - försöker va tuffa? Impa på någon?
Det går knappast hem hos många, isåfall om vi tänker i killars kretsar, det går hem hos killar och möjligtvis tjejer som röker.
Jag tror eller vet att de som gör det vet att det är farligt och döödligt, hallå?! Vakna upp, dom är väl i sin lilla fantasivärld.
Det förstör lungor, lever.. hmm, har inte hört något annat, nåjaa tänder och andedräkt. Dessa organ vet jag i alla fall att förstörs, men säkert fler!
Ähhh jag blir galen, varför? Helt onödigt. Visst går det att ta nån Smirnoff, cider eller nått, en kväll. Men jiises int en stoor SUUPKVÄLL.


Tack för mig, alltså det finns nog inget som är bättre än att få skriva av sig!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Håller hejlt me :D Ja ha röjkt men sluta, fö he faktist bara onödit. Åså kan man no drick ibland na liiti, men it så myki så att man it vejt va man hejtär, he it na vits :S

2009-03-12 @ 00:25:34
Postat av: Anonym

do har så rätt så ! :D

2009-03-12 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0