Hemma och sjuk, day 2.

2009-03-11 @ 14:25:12
yes, det stämmer.
Usch tänker amputera bort min mage och se hur jag klarar mig. Ne men det har nog varit lite bättre idag, men då fick jag huvudvärk då till, fast det kommer några små värkar i huvet vissa gånger. Men tror nog det blir skola imorgon, har dessutom matte prov, skulle behöva ta reda på nå läxor som vi fått och läsa lite på provet också.
Åt nyss en syltmunk med glasyr på, usch det skulle jag inte ha gjort, börjar få ont i magen nu igen.. :(

Dagen har int varit så händelserik idag heller, vaknade halv 12 och åt nå lite sen blev det tv-soffan igen. Jag kollade på House som jag spelade in igår och senare på Hancock för typ femte gången :) Och nu blir det väl House igen, snart. Det är skönt att va hemma, men inte när man är sjuk. :/ Det skulle jag kunna va utan.
Och dessutom är det bara 2 dagar till friluftsdagen, jättekul att ha varit sjuk i 2½ dag nu, ödet?

Ne nu ska jag dra mig tillbaka till tv-soffan och ta fram mobilen och SMS:a runt vad vi har för läxor.


Ciao!

uppdaterat

Men lollipop!
Det ska alltid hända något speciellt när man är borta, nämner inte vad som har hänt, men det händer ofta. Blir nog till att man ska hålla sig frisk nu framöver, i alla fall i några veckor, typ 12v. innan man går ut grundskolan och ska till gymnasiet.
Istället för att ha sjuk mage har man sjuk rygg och sjuka axlar, sköt upp tiden till naprapaten som jag hade till imorgon, blev först om två veckor nu.

Och de saknar mig redan efter bara 2 dagar :o Eller så säger dom bara det.. ? - Ääh knappast ;) Dom saknar mig, klart! Jag är verkligen omtyckt. I alla fall för det mesta, ibland kan jag vara lite irriterande det vet jag själv, men det är nog alla lite ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0