Hjälpledarskolning.

2009-03-05 @ 16:29:16

Jovisst, idag e
fter skolan gick jag och Jonna direkt till församlingshemmet för ett mellanmål innan skolningen började, dvs. klockan 15:00.
Temat var - "Att vara ledare i barnverksamheten"
Vi fick knåpa med något som kallades "Snurreband", vi skulle ha tre färger, fyra trådar av varje och en kartong 'udda-grej'. :b och nått som tyngd och då använde vi ett batteri (: Till sist ska man bara börja dra trådarna över och från och till, efteråt blir det som ett armband eller bara en tråd, kan använda det till nästan vad som helst.
Faktiskt var det enkelt och 'fint'.

Jag fick även en liten broschyr om Påsklägret som närmar sig, verkar faktiskt riktigt intressant och roligt. Måste fara på ett läger annars blir man inte godkänd som hjälpledare.

Idag har jag också gett konvent skivorna till Hannes eftersom hans pappa har ljudanläggningen och så ska de föra över musiken på en annan typ av skiva eller kort. Minns int riktigt vad han sa.
Men i morgon är det konvent, kulkul. Även piano kl. 15:20-15:35, en kort stund, men en plåga de flesta gångerna, rätt så tråkigt också..
Tur att det finns något positivt med den dagen - konvent! :)

uppdaterat

Nu har jag gjort engelska och piano läxan tills imorgon. Längesen jag hade piano nu, har glömt bort hur man spelade de två styckena, hur dom skulle låta :S Har heller inte skaffat det där SD-kortet som han har bett mig om i 1½ månad ungefär.. :)
Engelska läxan var att recensera filmen WALL-E, bästa filmen på länge ;D Klantade till mig lite när jag skulle börja, jag hade skrivit frågorna snabbt ner i häftet och jag skulle rätta till dom, så suddade jag ut frågorna och skriva dem på nytt, men då minns jag ju inte vad jag hade skrivit x)) SMAAART!
Han e så söööt :D ♥
Charmig liten figur ^^ Hela klassen älskar honom typ (: I alla fall skrattar vi åt honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0