Junior - laugh out loud !

2009-03-27 @ 21:53:00

Idag for jag till Jepo till Ida's för jag skulle med henne och andra människor till Tropiclandia i Vasa. Det heter Junior, hör till ungdomsförsamlingen(?). Det var ganska laamt när vi for dit, men sen blev det roligare vid Prisma och McDonalds och ännu roligare på vägen hem! :D
Energy Drink missbrukare var hela baksätet!

Vi hade diskussioner om kärleks problem, smakan fester, Let's Dance, hela bussen höll på Laila och det var bara Ida, typ, som höll på Magnus.. xD och så höll vi på att reta Ida halva vägen med att fejka spy(ning)(?). x))

Jag fick nog lära känna nytt folk från Jepo idag/ikväll. Så det var verkligen bra att jag for med idag, dessutom hade jag inget annat för mig så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0