Kille haffad.

2009-03-14 @ 15:31:11
Nu har mamma och jag varit till Jeppis, tyvärr så fanns inte Janet's skiva där, det var väldigt dåligt, och jag kan inte beställa från CDON eftersom pappas e-post adress inte verkar vara registrerad - undrar hur det kan komma sig?!
Jag måste väl be min kära syster eller bror att beställa efter den då, för jag tänker inte börja sitta och höra låtarna på youtube, där drar jag ett streck!



Men vi var också till Code och där hittade jag äntligen en vit Veniz USA scarf - dvs. snusnäsduk ;) Hur kunde jag ha missat att kolla efter en där, omg - laugh out loud.!
När vi skulle fara hem från Prisma så såg jag två killar som just skulle gå ut, men då kom en vakt ut från, antagligen övervaknings rummet(?) och snackade med den yngre killen, typ 13-14 och den äldre kring 17. Vakten tog in den yngre på rummet och så väntade den äldre utanför och ringde till någon.
Uuuh spännande.

Dessutom hittade jag halva presenten till min kompis. Det är svårt att hitta nått i den här åldern, som man skulle kunna tänka sig den andra tycker om. :S
Men men ska jag berätta vad det är.. jooh det är.. - Okej trodde ni verkligen jag skulle säga.. Jag må va blond, men så dum é jag inte.. ;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0