Klubb Petrus ja lenkkiv - "Que si, papi, e?"

2009-03-24 @ 18:03:44


Nu har jag varit på Klubb Petrus, det var helt okej :) Vi var fyra, som var mindre och jag, som var äldre, även ledaren Inga-Lill.
Vi grillade korv och lekte lite utomhus i ungefär 30 minuter, sen gick vi in och drack lite saft och lekte lite inomhus och till slut hade vi andakt, och då bar det av hemåt - jag gick förstås och joggade :) Det var riktigt skönt, och naprapaten rekommenderade att jag kunde ta en promenad idag.
Lite rufsig i håret efter promenaden/länken.

Nu återstår mina sista gärningar ;)
  • Fisken 20.3
  • Klubb Petrus 24.3
  • Drama & Spex 2.4
  • Påskläger 9-11.4
  • Avslutning 26.4
26.4 är man färdig hjälpledare :) Skönt.



uppdaterat

Gjorde ett Andra Avenyn test på Facebook.
"Vem är du i andra avenyn?"
Resultat: Kitty
Hon är stark och en tuff jäkel


Citerar lite från AA när de var vid 24:an, Tony och Kitty:
Tony: "Jag hjälper till med musiken"
Kitty: "Dansen då?"
Tony: "Jag kan inte dansa"
Kitty: "Que si, papi, ee" - jag uppfattade det så, men tror inte det :)
Kitty:"Du behöver bara röra lite så."
Kim: "Vad gör ni?"
Kitty; "Tony ska dansa salsa ikväll" - latino brytning


Nicenice (Y) Det händer jäkligt mycket i AA ikväll :) Jag kollade avsnittet på datorn för att det kommer House samma tid, och även Lost ikväll! :D

Men nu lägger jag av, börjar bli överstressad på mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0