Konvent ikväll.

2009-03-06 @ 15:25:31

Äntligen är kvällen här med högstadie konventet, för en månad sen bestämde vi det första konventet men då blev det inte av, nu är det fram flyttat en månad tills nu, denna kväll.
Jag har deltar i ganska mycket med konventet:
  • Ställde till lite
  • Ska ta inträde
  • Ansvarig för musiken
  • Städa undan
Om jag, Anton och Aurora inte skulle ha anmält oss frivilliga för att städa undan skulle det inte ha blivit av, det finns ännu en person som skulle ha städat men hon deltar inte nu.
Ska snart ta en dusch och få nått i mig innan jag riktigt ställer mig för att fara iväg, kl. 18:30 ska Jonna och jag vara vid skolan för det kommer nog folk innan klockslaget 7.
Och kollade mitt horoskop på afrodite.nu :O
KÄRLEK/RELATIONER: Förälskelser kan slå ner som en blixt. Idag kan det vara din tur att bli träffad av blixten.

BTW idag fick vi ut betygen, var riktigt nöjd, har fått höjt i geografi och bildkonst, så nu har jag inga sexor mer :) Hade sex i geografi. Nu har jag två nior, i media och bildkonst. Jättenöjd, räknade ut mitt medeltal det är 7.84 om jag räknar med det förra språkmix vitsordet, om jag har bort det för vi har bara Godkänt där nu för tillfället då skulle jag ha 7.91, JÄTTENÖJD! :D

Återkommer med mera information om kvällen som varit senare och även kommer det upp bilder (:


uppdaterat

Förväntade mig mera av kvällen, ingen dans för mig heller :/ Hade inte rätta virket med mig heller, det fanns ca. 300 pers där och jag förväntade mig något under 100 :)
Men som sagt samma musik hela tiden, har börjat tröttna på Lady Gaga's Pokerface..
Träffade på Fli och Robban senare på kvällen. Fanns nog andra som man träffade på som man inte har sett på ett tag. Och förstås skolans elever. Lekte också lite paparazzi, fotade Axu och Pontus, Johan och Emilia, Nickan och Jontti. Men Nickan och Jontti var verkligen envisa, men fick nog några dåliga foton, kameran jäklades med mig :/
Men som sagt skulle tagit initiativet till en dans, men vill inte skämma ut mig, dansar hellre på Sursik discon :) Men man får aldrig dit någon :((



Kommentarer
Postat av: Nniiiickaaan^

haha , iiint va vi så einviis int (a) , men do har bra blogg ! :D

2009-03-07 @ 10:14:38
Postat av: sonja,

haha, jag å vart lejd hande Pokerface :b

bra skriva annus! =)

2009-03-07 @ 11:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0