Let's Dance - Laila vs. Magnus

2009-03-27 @ 22:41:30

Juryns favorit:
  1. Laila & Tobias - 116p
  2. Magnus & Annika - 113p
Båda var nog bra, men Laila's tango slår allting, Kizz! ;D <3

Vinnaren ääär:
det har kommit in över 1 miljon röster.
magnus och annika :(

blääää jag var så jäkla säker på att Laila och Tobias skulle ha vunnit, de har haft flest poäng och hängt löst en gång. Vad händer, undrar jag också!? O.o
Men Laila får ta ut sin 'ilska' på Idol-sökarna ;) - Okej, det är bara ett program, men ibland förstår jag mig inte på folket i Sverige. :S

Shit vad Annika gråter ^^' OMG..

Jag vet i alla fall att Laila Bagge var bättre, och snyggaste klänningen evaaa! ;D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0