Math test vs. Shaun the Sheep

2009-03-12 @ 17:31:31

Idag vaknade jag med lite sjuk mage, men jag klarade mig till skolan på en burana.. fram till maten. På matrasten blev den sjukare då igen, vi hade matte prov efter maten. Jag hade totalt tappat förmågan att tänka och intelligensnivån hade sjunkit till 0%, blev osäker på varje uppgift, men jag visste före att jag kunde det och att det var lätt. But nononono.. :/

Men tur tur imorgon är det ingen vanlig skoldag, utan en dag i Simpsiö-backen! Hoppas det blir bra väder, det visas i alla fall att det ska va +1 men mulet. Låter ändå ganska rimligt :)
Och dessutom måste jag låna min mammas 'slalom jacka', min är för liten det är ju ändå tre år sen jag använde den. Men mammas sitter som handsken! (Y)
Skulle ha varit trevligt att åka till Vuokatti också, men bussen går kl.6 på morgonen och sen sitta still i fyra timmar. Och jag vet hur det känns att sitta fem timmar i bussen, och det är inte trevligt.
Sååå Simpsiö är nog lika bra, blir ändå sjuk i fötterna/vaderna av att ha rännt i cirka tre, fyra timmar.




Jag har nyss sett på "Den tecknade Mr. Bean" och "Fåret Shaun"!
Haha Shaun är nog såå sööt och bäst! ;) ♥
Ska till farmor och farfars ikväll på dopp. Farmor fyller år idag, blir väl en tårtbit och ett saft glas. Skulle dessutom vilja ha några roliga foton på Joakim men han vill int va med på bild!!

Joakim är fyra eller fem år, hehe vet int riktigt, och är även min kusin. Han är verkligen intelligent och rolig (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0