Naprapat vs. Klubb Petrus

2009-03-24 @ 15:15:02
Idag hände det ganska mycket, det har ordnats upp något slags "planetarium" i gympa salen, som vi var inuti och kolla på stjärnorna - det var faktiskt jätte intressant.Efter skolan så var jag till naprapate, shit vad det var skönt och jäklar vad det knakade i nacken och ryggen. Kl. 17 blir det Klubb Petrus med små ungarna :) Jag ska ordna en lek till dess. Igår sökte jag på google efter några och så hittade jag såna gamla man minns från när man var mindre, t.ex. Blindbock och Björnen sover. Även en annan lek som det inte behövs så många deltagare till och det finns bara 5st där, dvs. Blåsa bomull! :D Lät ganska kul, i alla fall för små barn:
Denna leken passar till en mindre grupp barn. Man lägger en bomullstuss mitt på ett runt bord som barnen sätter sig runt. Sedan gäller det att blåsa på bomullstussen så mycket man orkar. Den som får den på sig är ute ur leken. Den som är sist kvar utan att ha fått bomullstussen på sig har vunnit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0