Olycka igen...

2009-03-04 @ 14:57:20
Usch, det har skett en olycka nu igen i Lippjärv.
De har nog lite otur åt det hållet, inte för så länge sedan hade en lastbil kört ner i diket och låg på sidan, mellan Lippjärv-Kovjoki. Och nu idag var det på andra sidan dvs. Lippjärv-Nykarleby. En personbil som kom från Kovjoki hållet och en lastbil som kom från Nykarleby hållet. Lastbilen hade kört ner i diket men hade fören halvt uppe på vägen och personbilen var helt till bucklad och 'rätt' så skrotig.

Fick tyvärr ingen bild, kom inte på att jag kunde ha fotat, skulle inte ha blivit så bra heller, vi var på väg hem med bussen så.

Och idag på hälsokunskap så skulle vi skriva en positiv(a) saker om alla i klassen och det här fick jag.
- Bra på att fotografera, fnittrig, glad.
- Snäll
- Bra på att skriva
- Alltid mycket positiv och snäll
- Snäll, rolig
- Snäll, omtänksam, smart
- Envis på ett positivt sätt! Skrattbomben
- Gillar frisyrer och kameror
- Snäll o. positiv, artig
- Bra vän
- Riktigt bra kompis, förstår personer
- Bryr sig om sina vänner

Stämmer riktigt bra tycker jag (: Men jag undrar verkligen vem som tycker att jag är 'bra på att skriva', det är nästan det enda jag inte gillar, usch för min handstil! :b

uppdaterat

Brände den fjärde och sista konvent skivan nu med låtar från individerna som kommer att befinna sig där. Hoppas alla låtar hinner spelas igenom så jag inte ligger risigt till. På den skiva jag brände finns nu 87 låtar och om majoriteten på låtarnas längd är 4:00 minuter så borde det bli ca. fem timmar, lika länge som konventet är.
Får 8€ ersättning för skivorna som jag köpt, eller rättare sagt mamma har köpt ;) Så det är typ gratis konvent för mig nästan. Ungefär, typ.. Okej NÄSTAN då, sluta plåga mig. Ni har kanske hört den meningen förut, citerade lite, ni får ta reda på varifrån. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0