One evening - Andra Avenyn, House, Lost.

2009-03-17 @ 18:53:22

Jäklar vilken bra kväll!
Jag har nyss sett kvällens avsnitt av Andra Avenyn. Så jag får se House, de två programmen sänds samtidigt så jaa.. Och ännu bättre blir det av att Lost börjar igen -Jag har väntat!! :D
Antagligen det bästa programmet som finns :) Det som är lite mindre trevligt är att det sänds kl.23.40 :/ Så vi måste väl spela in det på boxen. Om jag inte stannar uppe.. ;b - hehee.

Jag håller på att komma igenom säsong ett av Lost, har nog sett det på tv och även DVD ett varv, men kan man få nog? - svar nej! Och shit vad jag älskar den här scenen med Charlie and the Diary ;)
  • http://www.youtube.com/watch?v=NXl3aHWwsm0
  • http://www.youtube.com/watch?v=Qyg8foU0j-A&NR=1 - möjligtvis lite bättre kvalité.
Såå oskyldig han är ;D Faktiskt är han riktigt söt. ^^

Dessutom glömde jag nämna att pappa har uppdaterat sig med en laptop, han har förut haft en stationär, men den har börjat arbeta så långsamt så han behövde en ny :) Och den är jäkligt snygg. Men tror inte han har hunnit installera något på den ännu. Han har ganska mycket att lägga till den nya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0