Projekt 9 vs. Full schedule.

2009-03-19 @ 18:59:32

Vi tar "Projekt 9" först nudå.
Vi fick mer information om 'Projekt 9'. Det är ett projekt som alla 9:or ska arbeta med sista veckan i maj. Måndag 25.5 - ½Torsdagen 28.5, på torsdag kl. 12:00 ska vi förbereda oss för redovisningen på fredag 29.5. Först hade jag tänkt mig att mamma, pappa och jag skulle städa upp i källaren och att jags kulle göra en ministudio inom foto, men det går inte nu enligt mamma så då kom jag ihåg att det stod att man fick göra nått man är intresserad av så då ska jag göra ett medelstort plank/träskiva med foton som jag har fotograferat och redigerat, typ ett collage. Tror det skulle bli rätt så coolt/nice! :D
Som denna bild ->

Nu tar vi mitt fulla schema den kommande veckan, dvs. v.13 och denna fredag/lördag.
Fredag:
  • Fysik prov
  • Ida's "kalas"
  • Sälja vid Fisken
Lördag:
  • Kanske häst-hopptävling
  • Sturm und Drang
Måndag:
  • Min syster kommer antagligen hit och fotograferar.
Tisdag:
  • Modersmål prov
  • Naprapat
  • Vara närvarande vid Klubbpetrus
Torsdag:
  • Piercing
Finska prov: 2.4
Biologi prov: 9.4



Även min jämna statistik på besökare. Stort tack till dom som läser min blogg - dagligen, möjligtvis :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nämen å va kul att laga ett sånde fotoprojekt!! :D Sånt e allti rolit!

2009-03-20 @ 13:54:46
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0