Promenad vs. Home alone

2009-03-07 @ 18:16:03

Har inte hänt så mycket idag.. Jag och mamma har varit ute på en promenad med Ronja, fotograferade nå lite också, men har fotat nästan allt som finns så det blir bara det där samma nu. Tråkigt :(
Jag har annars bara suttit vid datorn och kollat på tv, tråkigt också. Kollat på några Andra Avenyn smygtittar, Extra och Bloopers. Spännande :)

Mamma och pappa for just iväg till nån släkting som fyller, jag orkade inte fara med. Vill bara vara hemma och chilla i soffan och kanske sjunga lite karaoke. hihi.

Fick även veta idag att min kusin har förlovat sig för en vecka sen. (: Jag vet, håller mig uppdaterad, men jag trodde inte att det skulle hända nu just. Men det är verkligen kul att det har hänt dem!

Men nu ska jag och karaoka lite.. ^^

uppdaterat

Nu har jag karaoka klart :) Snart får jag slänga mig ner i tv-soffan och klicka på Melodifestivalen. Hoppas det blir nått bra i Andra chansen. Deltävlingarna sög ju rejält.. :/

Skönt att få va ensam hemma nån gång också, men känns ändå lite ensamt. Tror nog jag int skulle klara av att bo ensam en längre tid ^^ Klarar ju knappt att va ensam nu, det är så tyst - om man skulle ta bort tv ljudet och ljudet från när jag knappar på tangenterna och skriver det här inlägget - Varför plåga mig så mycket!? :b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0