Raise your Voice

2009-03-07 @ 02:17:38

När Terris bror Paul dör i en bilolycka, känner Terri att hon inte vill sjunga längre. Innan Paul dog så skickade han utan hennes medvetande in en DVD till musikskolan i Los Angeles och Terri kommer in, men hennes pappa vill inte att hon ska åka. Hon tvingas ljuga för sin pappa om vart hon är (som tror att hon är hos en släkting), samtidigt som hon finner många nya vänner och hittar kärleken på musikskolan!


Hehe har suttit här och gråtit nu i 1h 46min :D Den är otroligt bra och sorglig, men ändå jätte romantisk och härlig, och verkligen rätt så humoristisk! ♥
De flesta har nog hört talas om denna film också, ganska så gammal. Men den här filmen blev nog en av mina favoriter, skönt att få gråta ut ibland till filmer. :)


BTW Oliver James som spelar Jay Corgan är otroooligt sööt! :D ♥ Honom skulle man nog kunna va tillsammans med ;D Ehm, kollade nyss hur gammal han är och han är njaa jag vet inte, 14 år äldre ;b dvs. en -80 årsmodell. :)

OCH jag tror nog ni tycker det också, isåfall om ni inte tycker det så har vi inget gemensamt ;) Okej jag skämta nog bara där. Men visst e han söt, ni kan väl dra till med den bekännelsen?



Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är en jättebra film, verkligen! :) Har du förresten ingen sida du sätter dina bilder på, så man kunde få se dem? :) Vill du, så kunde du ju joina vår fotoklubb!!

2009-03-14 @ 21:38:47
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0