Slutarbete..

2009-03-16 @ 15:10:10

Yes äntligen har jag klart mitt mosaik-slutarbete i bildkonst. Blev inte så värst nöjd, bara den delen som é grönt. Först efteråt när jag hade börjat planera hörde jag att vissa andra skulle göra något med foto, usch vad jag blev irriterad på mig själv, när jag int gjorde det!

Nu ska vi greja med nå stål,-/järntråd och göra olika saker några gånger framåt. Inte så värst roligt det heller.
Jag vill göra något med foto!!
Idag fick jag gjort en halv fågel, eller ja, fågel och fågel. Det är i alla fall meningen att det ska likna en, men då är frågan OM den gör det.

Och nu chattar jag med min kära syster och hon säger att hon är ledig på måndag att hon möjligtvis kommer hit och så ska vi ut och fotografera! :D Blir nog säkert kul, har alltid kul med henne! ^^

Sarah: "Äggsakt"
Maria: "Äggligt"
hihi.

Dessutom satt jag nyss och läste i "FRIDA" - yeeah! (Y) Stod mycket om Zac och Vanessa och deras kommande bröllop nästa år , och så läste jag om Janet Leon. Intressant? - yes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0