The sun rises wherever you show up.

2009-03-19 @ 16:31:03

Jag gjorde nyss ett test på 'ansiktsboken'. :b
"Which language are you?"

SPANISH
The language that matches you is spanish! You are outgoing! Always fun to be around and the sun rises wherever you show up! You stand for love of life, buoyancy and joy! Buena Suerte!

Jag tycker det stämmer in riktigt bra på mig..
Men i alla fall, idag har jag varit på hjälpledarskolning 'Att vara ledare på läger' - var temat för 1½h framåt. OCH det där lät konstigt. Dessutom fick man höra Marias trevliga stunder på konfirmations lägret - haha! :)

Idag fick jag mitt efter längtande meddelande från Tattoo-Fashion-Studio - att min tid för en piercing blivit ändrad till 26.3 kl. 15:00. Men usch att det ännu är en vecka till dess. Vill ha den nu, jag skulle ha fått en tid kl. 10:15 idag men då var det ju skola :/ Det är inte direkt en hemlighet nå mer, eller överraskning rättare sagt. Blev nog tvungen att berätta det, lite skit men.. ^^
Vi fick även ut matte provet idag. Jag är nog rätt så nöjd, vitsordet 7 - efter omständigheterna med att jag fick hjärnsläpp just när vi hade det, jag kunde absolut ingenting, fem minuter före kunde jag allt, men då när jag satt där med provet framför mig, jag kunde absolut ingenting! :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0