Unbelievable.

2009-03-18 @ 17:07:30
Alltså jäklar, jag har ringt, antagligen, över tio gånger till samma person. Nämner inte vem, och ingen svarar - utom telefonsvararen. Snart besöker jag den här personen och klagar! x)
Men nåja, jag måste väl ha något tålamod, men jag blir snart nervös av det här. Hoppas inte personen som 'kom på' vem jag ringer åt, säger till de andra, för det ska va en 'liten överraskning'.

Idag hade vi även ett hälsokunskaps förhör om olika betydelser av ord, 11/13 poäng :b Jag blandade på 'transvestit' och 'transsexuell'. Det är ju nästan samma ord och betydelse. Men i alla fall, det blev inget gym idag, har jätte sjukt i axel partiet från igår. Det blev som 1½ timme på gymmet då.

Jag har läst lite på fysik provet som vi har på fredag, inte så många sidor, 19st + häftet. Och gjort matte läxan, men inte översatt finska läxan ännu. Fattar ändå inget som står där, inte heller mamma eller pappa. Har även kollat på Lost avsnittet som kom igår kväll, det var jäkligt nice - enligt mamma, förvirrande! Hehe :)



Lollipop sitter och hör på pleppo.fi.

Alltså det finns nog int nå bättre än pleppos radio och tv :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0