1 Maj - Morgon Jogging

2009-05-01 @ 08:56:48
Hihhi, halv 9 var jag på en morgon jogging ungefär 2km :) Och sen hoppade jag i duschen och sen blev det frukost. Nu snart ska jag till Nykarleby och se på paraden, har inte gjort det nå förr, så det är första gången. Vet inte heller vilka vägar som är avstängda, kring torget, men antagligen där och bron. Och Johanna kommer kanske dit också om hon hinner! :)

Idag har jag lite sjukt i vänster knä, antagligen från allt joggande. Eftersom det har varit lite extra sjukt om jag anstränger mig, pga. operationen.
Men strunt samma, har lagt på lite Voltaren om inte det hjälper lägger jag Zon istället.
Efter rundan till Nykarleby far vi hem till mitt och sen till Kovjoki station där de har evenemang, osv. :)
Även finns det berömda Emma loket på plats som alla vill åka med, Kovjoki är känt för det ^^ Inte för att jag bryr mig x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0