Fisken igår - Frisören & Shopping idag

2009-05-16 @ 16:00:45
Igår kväll körde jag till Nykarleby med min fina vespa och när jag kom fram kl. 21 så var det ännu lugnt, men senare så blev det jätte mycket folk i alla fall utanför och på torget. Men fotomaraton började typ 21:15 eller nått, vi fick 3 teman med 30minuters mellanrum och det tog nog till kl. 23 innan vi fick se igenom bilderna och utse alla till vinnare. Det var en kort sammanfattning av kvällen.
Finns på bilddagboken; sarahek, datum 15.5 !
första temat; NY
andra temat; HJUL eller JUL
tredje temat; HEMLIG
          I                                                   II                                         III

Idag blev det early morning, steg upp lite före 9, och for iväg till frissan kl. 10. Där blev jag klippt och färgad, det tog till 12, och jag blev helt nöjd med resultatet :)
När jag körde hem så var maten klar att ätas och lite computer talk, men efteråt körde mamma och jag till Jeppis och hämtade upp Johanna på vägen. Vi sprang runt bara vid gågatan och jag köpte;
1 "Flash" t-shirt
1 vit-tunn-tröja (bilden)
och ett par halvlånga turkosa byxor.
(bilden)
Blev lite handlas vid Prisma senare och så köpte jag chips till kvällens 3 timmars långa Eurovision tittas! ^^ Glöm inte att följa bloggen då efteråt där ni får läsa om mina åsikter och resultat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0