Fujitsu Siemens och Tennis.

2009-05-02 @ 22:59:26










Idag kl. 10:30 for vi till Jeppis och kollade på en ny laptop åt mig. Det gick inte att fixa den förra. Men det var bara bra! (Y) Vi hittade i alla fall en Fujitsu Siemens Amilo Xa 3530, det tog hela kvällen för mig och pappa att få installerat de viktigaste programmen på datorn och det tog säkert 1h att få igång nätet, det var helt borta. Men det är skönt att få ha ett laptop tangentbord att knappa på.
Denna FS som vi köpte är en 'speldator', det är bra grafik kort och snabb. Eller speldator bland bärbara datorer.
899€ för datorn och en HDMI kabel, det är ett bra pris! :)
Efter köpet så blev det lite mat, för mig, eftersom jag inte fick någon frukost, så det blev subway food :D Men innan vi klev ur bilen så ringde Tomas, min bror och sa att han hade tänkt komma till oss och att vi skulle fara och spela tennis och det gjorde vi då, kl. 16 - 17.
Shit vad det var kul och det var dessutom första gången för mig, och det gick nog rätt så bra faktiskt.

När vi kom hem så for vi direkt ut och jogga samma runda som jag brukar ta. Efteråt stretcha vi 15min, och in i duschen!
Tror int att jag har så mycket mera att säga om dagen. Den har i alla fall varit jätte rolig!!
Tennis är verkligen kul och man får nog bra arm muskler och ben, och bättre kondis. Och det var nog rätt så billigt, 10€ för hyrning och 1h.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja hoppas den där modellen är bättre än min fujitsu siemens amilo :/ Den e bara skräp å låter som ett tröskverk!

2009-05-03 @ 12:56:24
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0