Jogging och tråkiga nyheter.

2009-05-11 @ 22:02:21
Idag fick man reda på lite dåliga nyheter om en nära vän som man inte ville att detta skulle hända med. Talar nog för många när jag säger att vi saknar dig. Vi, eller jag har haft mina aningar om vad som har varit på gång - har synts, mesta delen.
Men du ska klara dig genom det här, många kan och du är en av dem! Sku dessutom behöv slå en signal :) Eftersom jag fick reda på det idag så har jag inte kunnat göra det direkt, men jag skulle ändå ha gjort det fast jag inte visste - stupid.

JOGGING
Jovisst ska man jogga varje kväll kl. 8 :) Det har visst smittat av sig på en annan klasskompis, men det är bara bra, alla skulle behöva jogga och höja konditionen, alla klagar på deras kondition som är så dålig - börja jogga, allt blir lättare då! :) Humöret, konditionen, hälsan, psyket.
Och jag ska nog börja dra ner på bullar och sånt snacks. Jogging hjälper inte om man inte minskar på det också.

Men hoppas allt ordnar upp sig nu! I'm available, maybe 24/7, men inte kl.20-20:45, har tyvärr inte mobilen med mig då.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fotomaraton på fisken på fredag!! :)

2009-05-12 @ 20:05:48
URL: http://mjaumuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0