Jogging pågår igen.

2009-05-08 @ 20:11:11
Skönt med jogging igen har hållt upp i fem dagar, både p.g.a. lathet och att jag varit ganska sjuk i kroppen.
Men ikväll behövde jag verkligen för mamma gick mig så på nerverna och tjatade hela tiden och då behövde jag ta ut min ilska på nått - jogging!
Dessutom tyckte jag att hon inte behövde tjata för har varit på lite dåligt humör idag också, första timmen - engelska och sen efter skolan. På engelska timmen så höll min 'kompis' på med "pluggis" och sa det där hela tiden - hallå, man vill nog hänga med vad som kommer i provet.
Och efter skolan vid torget när vi väntade på bussarna så frågade hon om hon fick en godis - jag sa nej, och så bitch slappa hon mig.. -.- Så **** låågt!

Efter joggingen var jag och min hund, Ronja och fotograferade lite, fint väder nu :)
Senare nu ikväll efter Talang tror jag att jag kör iväg till Nykarleby till Fisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0