Lådbilsrally 2009

2009-05-19 @ 21:15:00

Finlands största lådbilsrally.
Anmälda bilar och förare: (99 förare, 67 bilar)
ca. 5000 personer i publiken!

Ikväll har jag varit på lådbilsrally och fotograferat "med" fotoklickarna. Klockan 5 skulle vi vara på plats för att diskutera platser vi skulle stå på, men det blev väl att man stod var man ville där så lite som möjligt av klickarna stod. Det tog ungefär till 20:30.
Nykarleby hade även besök av Bolibompa-Markus. Han race:ade också, men det gick absolut inge bra, för att kunna fara framåt så behövde två gubbar putta på.. x) Lägger upp vissa bilder senare. Jag har så kraftiga smärtor i ryggen nu så det inte e sant :SSS Och imorgon ska man gå ännu mer i IDEA-park, stort köpcenter med 185 affärer i Tammerfors - usch.. :(
Annars inget speciellt, vill verkligen ha ett zoom och macro objektiv :( Hellre zoom tror jag.
Men de bilder jag tog idag blev faktiskt inte nå bra.. Usch för kvällens foto..... nånting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0