Morsdag

2009-05-10 @ 20:57:25
Jovisst, det har varit en helt okej morsdag idag. Mamma fick av pappa och mig en baden-baden och blommor och ett kort som jag hade gjort på photoshop. ^^ Jag har suttit vid datorn nästan hela dagen, inget på tv, men senare for jag nog ut och fotade med vår hund, Ronja.
Vi väntade oss att min bror och min syster och hennes man skulle komma på mat, men syrran och hennes man kom först på kvällen och for hem en 9 tiden.

JOGGING
Det blev jogging för mig ikväll också, jätte skönt. Ni skulle bara veta! Och jag har lagt märke till en sak de senaste 3-4 dagarna att det som motiverar mig att jogga, är att när min mamma alltid tjatar på mig på kvällarna - att jag suttit hela dagen vid datorn (vilket inte stämmer), så blir jag irriterad och far med detsamma ut och jogga samma runda. Samma sak hände ikväll, men jag presterade mycket bättre idag, jag joggade snabbare och blev inte lika fort andfådd.
Resultat - NÖJD!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0