Powerpark

2009-05-03 @ 21:24:52

Flera bilder: http://sarahek.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1241301601&id=363089774
dvs. http://sarahek.bilddagboken.se - 3 Maj

Hur får man av Högerklick skyddet?

Nu förstod vi oss på vad det handlade om med just söndagen 3.5 och kl. 14-19. Halpa-Halli firar 4o års jubileum och runt om i hela landet har de haft utlottningar till kunder och för personalen att ha en dag vid Powerpark i Härmä, så de hade reserverat tiden där mellan. Och det var minns 20 bussar där från alla olika håll, mamma sa att de kom enda från Kemi.. :O

Men det har nog varit en riktigt härlig dag, men efter att Johanna och jag varit i Cobran så började jag må dåligt :/ Brukar vanligtvis inte bli 'åksjuk'. Så det oturades sig, men jag satt ju på 13 platsen...

Efter att vi kom hem for vi till Vilttorpet på en pizza som Johanna och jag delade, och sen tankade till mysinge. Hemma igen och så spelade vi 'tv-spel' - haha. Men det var lite fotboll, Finland - Sverige, vi vann Sverige med 7-0!
Nu senare när inte Johanna har varit här så har pappa och jag löst matte uppgifterna och jag har installerat photoshop och försöker installera Java så jag får lagt in nå bilder på BDB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0